Woho - Take it easy!!

Har nu varit en tur nere på stan och fikat med flickorna, väldigt skönt att bara sitta där, ta en kaffe och prata bort en stund.

Gick en sväng förbi HM ändå, men jag orkade verkligen inte med det... Folk betedde sig som hyenor.
Jag och Fanny stod i kö en liten stund, men gav upp direkt - det var INTE värt det.
Sen på väg ut hittade jag en Jimmy-väska hängade ute i butiken
(dom hade nämligen gjort en avspärrning med blåa kravallstaket där alla skor, smycken, assesoarer och väskor fanns, och släppte bara in typ 20 åt gången, som då fick ca. 10 - 15 min på sig att hitta det de ville ha, och sen in med nästa grupp - sjukt, eller kanske är det sjuka att det verkligen krävdes)

Iaf hittade jag en väska hängande bland "de vanliga" kläderna, så jag snodde åt mig den, och gav den till fanny.
jag har faktiskt inte råd, jag har en depositum att spara ihop som sagt, men jag tänkte att hon kanske ville ha den, och det ville hon :)
Så hon fick med sig en väsla och en klänning hem i en sjukt snygg bärkasse.

Jag å andra sidan känner mig mycket nöjd utan någon bärkasse !!






Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska hänga med ut och ta en öl eller inte?
Är egentligen sjukt trött och har huvudvärk, så borde nog egentligen stanna hemma,
men är ändå lite sugen...

Dilemma, dilemma...


Kommentarer
Postat av: HannaPanna, frugan

åh! jag är sjukt glad att jag hittat din blogg! så jag kan hänga med i ditt härliga olsoliv, då känns du inte så långt borta! <3

2009-11-16 @ 20:52:27
Postat av: Matilda

Hanna sa att hon hittat din blogg, så nu har jag också hittat hit och har suttit och läst igenom aaaalla inlägg :) Fan vad jag saknar dig!

(Min blogg har jag lösenordskyddat, men om du vill läsa så är användarnamnet "matilda" och sen gästlösen "tapetklister":) PUSS&KRAM!

2009-11-16 @ 22:35:18
URL: http://ozzylda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0