TraineeKurs och annat mys :)

Godkväll.


Då har min efterlängtade kurs äntligen börjat.

Dagen har verkligen varit bra, umgefär som jag hade tänkt mig att första mötet skulle vara.
Massor och åter massor av information.
Sitta och prata om förväntningar på oss och sen vad vi har förväntningar på dom.
Pratat om förtaget och alla ledord och visioner.

Kanske hade jag hoppats på att vi skulle kasta oss in i tal, budgett, chefsrollen och allt vad det innebär,
men mestdels gick vi igenom saker vi redan pratat om och gått igenom flera, flera gånger i butik.
Men denna gången är det ju meningen att vi ska se det på et annat sätt, att vi ska kunna anamma det såpass bra att vi sen ska kunna föra det vidare - lära det.

Och det blev även läxan till nästan gång : SALGSKURS

Så jag och Karina ska hålla salgskurs för de nya på jobbet.
Vilket innebär att vi ska lära dom butikens policy och hur de ska efterleva och jobba efter den.


Nu efter jag har landat hemma känns det synd att vi ska träffas så sällan.
Jag känner mig väldigt peppad och motiverad att forsätta. 
Jag hade gärna varit där typ två gånger i veckan och bara tryckt in information :)
Nu dröjer det två veckor tills nästan gång..




Kvällen har spenderats hos mamma malin med ella och jodie.
Har suttit och ätit clementiner, bullar och bara tjötat- kossst oss
Sen när jonas kom hem fick vi även PEPPARKAKSDEG :D - den första i år.
Shit fy fan vad gott.
Jag och malin har även bestämt en pepperkaksbaksdate framöver.






Hann förbi Sonja en sväng också, tog en kopp kaffe och tjötade bort en stund innan jag drog och handlade.
Jag ska få pannkakor av min sambo imorgonbitti - det ni.






Take care!
<3




P.s   Passa på att lyssna på Asha Ali - The time is now D.s

Kommentarer
Postat av: Mim

Vill också mysa i vintermörkret och känna spänning inför ett nytt jobb!!! Saknar dig lite extra nu <3



Pussar en masse!

2009-11-20 @ 02:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0