Tomorrow :)

Ja, då är det äntligen dags för den efterlängtde kursen med stort K att starta.
Känner mig väldigt laddad, nästan lite nervös..
Men det ska bli väldigt skönt att komma igång, och jag är väldigt glad över att jag är såpass positiv att jag nästan bara vill hoppa i säng nu för att få komma iväg imorgon, hahaaa
Lite höga förväntningar kanske?

Annars har dagen bara varit jobb.
Många sjuka, vilket innebar hårdare jobb för oss andra, tackar min lyckliga stjärna att det är en stilla vecka, annars hade jag fan inte överlevt.

Snart helg igen, fattar inte att veckorna går så sjukt fort, nog för att jag kunde tycka at det gick fort hemma i borås, men här är det sjuktligt hur veckorna bara SRINGER IVÄG!!
Jag och Sonja har planerat fest i helgen..
Båda är lediga, så det är lika bra att passa på att festa till det så länge vi kan :)


Camilla och Lisa kommer snart på besök också :)
Ska bli så kul att träffa dom - helgen den 3-4 dec säger jag bara, då smäller det flickor.
Det blir ju Millas första besök i oslo, så det blir speciellt kul..


Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och mentalt förberda mig för morgondagen ;)




Hörs snart!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0