orka

Jag är sjukt dålig på att skriva just nu, men det är för stt jag har sjukt dåligt med tid.

ska uppdatera om allt snart!

Kan ju berätta lite om kvällen..



Har haft en mycket fin kväll med Jodie på Rockefeller :)
Vi har varit och sett Donkeyboy och även Asha Ali som var förband.
Jag hade aldrig hört Asha Ali innan,
men fick en sån positiv överraskning att jag var tvungen att köpa skvian efterråt 
(som hon även till mig stora glädje signerade)
Donkeboy var också jättebra, dom bjöd verkligen på en riktig show !!
Hade ju inte hunnit lyssna på dom så mycket innan (kunde egentligen bara två låtar) och hade egentligen inga förväntningar men det var verkligen en riktigt bra spelning.
Härlig stämning och skön lokal.
Jag lämnade Rockefeller i den fallande snön och hade en skön "feel-good" känsla.



Live spelningar is THE SHIT säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Jodie

Tack för en nice afton kära girlfriend!

2009-11-14 @ 03:35:35
URL: http://jodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0