Oh it´s friday I´m in love



Godafton.

Idag är det fredag! :)
Alltid en favorit dag.

Har jobbat mina åtta timmar och haft celebert besök av Malin som har varit uppe och tittat på lägenheter.
Väldigt trevligt att ses, även om det blev väldigt snabbt och vi mestadels pratade om lägenheterna..
Det är lite av en djungel.. det finns alltid ett MEN i varje lägenhet, det handlar bara om att vi ska hitta det MEN vi kan leva med...
Har en visning till imorgon, på Biseltt. Hoppas verkligen att denna är toppen, men han som hyr ut den verkar lite skum, så jag vet inte riktigt.. men men.. I hope.


Kvällen har jag spenderat med kära Felicia, som kom och mötte upp mig efter jobbet, och så traskade vi i piss regnet bort till Sör för att ta en kaffe och bara tjöta lite... men det var lite för hög musik och lite för fullpackat för att vi skulle stanna, så vi drog vidare till N&S.
Lugnt och skönt, inte alls många där, så vi slog oss ner och satt i lugn och ro och pratade ett par timmar.

Det var svårt att tänka sig att vi hade stannat ungefär tre timmar till hade den lugna miljön förvandlats
(N&S magin) ett fullpackat uteställe där du knappt kan röra dig och alla bara tokdansar överallt.
I like.

Som sagt ska jag ju upp imorgon på visning, så jag borde sova snart.

Sen är det faktiskt Oslo City fest imorgon :)
Så jag har endel prep att göra.. typ välja klänning - det är desskode, så måste se riktigt pen och klädd ut.
Hinna städe iordning vårat "underbara" kollektiv för vid sex kommer mina jobbar kompisar hit för att ta ett gals vin och bara umgås lite innan vi åker ner.

Busy.busy.


Hoppas ni sover gott.
Jag har inte hunnit tända några värmeljus ikväll, så det är bara på med tjocktröjan också ;)


Take care!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0