New moon

Hej hallå ja..


Nu är det snart dags, bara en timma och ungefär tjugo min innan jag får se New Moon.
Äntligen, som jag har väntat på detta..
Ska bara krypa upp i fotöljen och NJUTA.








Gårdagkvällen blev inte som planerat, men jag klagar inte.
Jävlar vilken kväll det blev ändå, haha :)

Skulle först mötas upp på Forest en Brown för att käka, men köket var stäng för de hade ett stort sälskap som skulle äta, så det blev ingen mat för oss utan mest öl och en irish coffee slank också ner precis innan vi skulle dra vidare.
Planen hade ju varit att dra till La belle sole, men det var lite struligt så vi sket totalt i det och drog till
Hammerson istället.
Trodde inte att det var ett så stort ställe som det faktiskt var. Sen var det full rulle och all in på samma gång. 
Sonja hade tydligen köpt en flaska champange för typ 700-800 kr, som sen Elin hade sprutat i baren och sonjas mun, så det slutade med att dom fick ett och glas att dricka..
Väl spenderade pengar, hahahahhaha - lätt värt det !!

På vägen hem blev jag även stoppad av två killar som trodde att jag var Katie Melua och därför tyckte att vi skulle ha efterfest, det blev inget med det, men jag undrar om jag verkligen liknar henne så mycket.
måste kolla upp detta.

Sen var jag uppe på benen kl10 för att vara på jobbet 11 för att ha varetelling.
Mådde verkligen över förväntan, och allt gick skit smidigt, och nu i efterhand var det rätt gött att komma iväg till jobbet några timmar. Plus att vi fick peppe´s pizza :) Jag var väldigt nöjd!

Men nu måste jag faktiskt göra mig iordning.
Måste ju hinna köpa godis innan bion ;)


Hörs snart!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0