myshelg


Tjooho !!

Nu är det snart hög tid för mig att gå och lägga sig, jag är sjukt trött och ska upp tidigt och jobba.



Har haft en mycket, mycket lugn helg, om man räknar bor de åtta timmarna på jobbet som var fulla av stress, men annars har jag bojkottat hela halloween helgen och allt festande och bara varit hemma och tagit det lugnt.
Haft kvalitetstid med mig själv så att säga.

Lagade god mat igår kväll och kröp upp i sängen och tittade på "Because I said so" (en sån mysfilm, som kanske inte ger så mycket utom en känsla av välbehag när man har tittat klart - precis lagom för mig)
Avslutade kvällen med några avsnitt av "Moonlight" innan jag somnade.

Idag vaknade jag relativt utvilad, och har hunnit med en lägenhetsvisning på Ekeberg -
sjukt fin lägenhet, men kanske inte rätt läge för oss tyvärr.
Och sen har jag spenderat kvällen med Magnus.
Satt och tog en fika och bara tjötade tills dom stängde, så då bestämde vi oss för att laga tacos och kolla på Twilight :)
(okej, okej.. jag instisterade på att han skulle se Twilight - han hade ju inte sett den, men den blev välmottegen, så ska försöka dra med mig honom på premiären av andra filmen nu i Nov.)
Har haft en riktigt mysig kväll :)


Nu är det off to bed.
Nu arbetsvecka väntar - och en Oslocity (hela köpcentrumet) FEST på lördag!
Kan nog bli riktogt roligt!



Take care!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0