Morgonkaffe och lördagsplaner

Godmorgon :)

Sitter i köket med en kopp kaffe och umgås med kollektivet.
Det är mysigt att det är folk uppe när man vaknar.



Ska snart väcka Sonja, så vi kan göra lite frukost innan vi ska ner på stan och möta upp fanny för en fika och köpa biljetter till NEW MOON imorgon.
Sonja var nog lite sugen på att kanske shoppa lite, så det kan allt bli en liten tur på stan med -
är ganska fint väder idag, så inte mig emot.

Igår satt vi nere på Clodion halva natten, åt sjukt god mat, drack öl och bara hade det bra.
Det är alltid så underbar stämning på det stället, det är som en familj..
Till och med jag har börjat lära känna stammisarna nu - I love it.
Och ikväll ska vi med Elin (sonjas jobbarkompis) och äta middag på ett ställe jag inte minns namnet på och sen vidare till La Belle Sole
Har aldrig varit där innan, men vad jag har hört är det ett av oslos värsta steeeek ställe
- så detta kan bli mycket intressant.

 






Hörs snart!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0