lördag.JimmyChoo.fika.planer.snö


Idag är det officiellt lördag, men jag känner mig ilka trött som att det skulle kunna vara söndag!

Men jag ska rycka tag i mig jälv när jag har uppdaterat er lite ;)
Det vankas nämligen fika nere på stan med flickorna..


Det har hänt endel faktikt :)
Jag, Emma och Malin har hittat en lägenhet !!
Och det känns hur bra som helst. Det ligger på Pillestredet Park och verkar vara skitbra.
Nej, jag har inte sett den live, jag har bara kollat på bilderna, men kära Malin var uppe en dag och tog sig en noggran titt på den, och vi kom alla överrens att vi kommer inte hitta något bättre, alla lägenheter har ett MEN..
Men denna lägenheten är nog så nära vi kommer perfekt med våra önskemål och inom tidsramen - så jag är mycket nöjd och väldigt förväntansfull :)

På måndag ska jag upp och skriva på kontraktet hos våran hyresvärd Jutta.
Sen är det klappat och klart, bara en depositum som ska fixas, och sen att faktiskt börja packa.
Jag har inte riktigt tänkt på det, utan bara sjuktit upp det - " det är ju lååång tid kvar"
men nu börjar det närma sig..

Vi har även lagt ut vårat rum på Hybel o Backpacking, så jag hoppas att det ska lösa sig smidigt och snabbt!



Sen på Torsdag börjar min kurs!
Jag kände mig lite opepp innan, men kanske var det för att det hade gått så lång tid, för nu känner jag mig förväntansfull och taggad igen.
Hoppas på att den ska vara stimulerande, känner att jag behöver en utmaning!


Nej, nu måste jag faktiskt fixa te mig lite innan jag ska bege mig ut i snön - ja det snöade hela kvällen/natten igår, så det ligger lite kvar.

Hade verkligen velat titta förbi HM och Jimmy Choo for HM som släpptes idag.
Men egentligen har jag verkligen inte råd, pengar måste sparas, så kanske går jag inte ens in..
Men skorna lockar vill jag lova ;)




Kentbiljett och nya skivan inhandlad !!
sweeeeet!

Men nästan spelning blir Pete Doherty



Gotta go!

Take care!
<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snart kommer vi upp med:) ta reda på om du är ledig hjärtat. jävligt synd att ja inte kan gå med på söndagen och se pete, men trikåteknik mån morgon stod i vägen:( Puss

2009-11-14 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0