Kontrakt och visning?

Godkväll :)

NU ÄR KONTRAKTET FÖR NYA LÄGENHETN PÅSKRIVET :)
SHIT ALLTSÅ.

Känns hur bra som helst verkligen, men samtidigt lite vemodligt.
Ska lämna detta kollektivet och alla här som man har lärt känna och även Sonja som ska flytta hem till sverige.

Men jag gläder mig väldigt..
Finns så mycket jag längtar efter som kommer nu !!



Skulle även ha visning på rummet ikväll, men paret som skulle komma ringde och avbokade.
De hade fått ett annat rum redan - synd.
Vill bara att detta ska lösa sig också, sen är det lugna gatan.


På torsdag är det kursstart för min del - ska bli väldigt kul.
Jag behöver något spännande i vardagen, något som kan utmana mig.
Man behöver verkligen utmanas för att kunna utvecklas.



Hörs snart!¨
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0