in a hurry

Jag MÅSTE verkligen sova NU !!

Ska upp och ha varetelling (inventering) av barnskorn aimorgon kl.7 - vilket innebär att min klocka kommer ringa kl6. hua.hua.
Så tidigt är inte mänskligt att gå upp.

Jag har ju inte hunnit berätta om min bio-upplevelse :)
Jag är nöjd :) inte överexalterad, men mycket nöjd.
Sen är jag ju lite av ett twilight freak, så jag har ju väldigt svårt att se det objektivt, men de följde boken mycket bättre, och på något sätt kändes denna filmen mera avslappnad.
"Bella" hade slutat frusta innan hon börjar prata i denna filmen, vilket höll på att reta vansinne på mig i ettan -
om ni inte riktigt vet vad jag pratar om, så se den igen och tänk på att hon frustar innan hon börjar sina meningar, speciellt när hon pratar med "Edward" - fruktansvärt irriterande.

Men jag är nöjd :)
Kanske till och med går och ser den en gång till med fanny medans den ändå går på bio!


Annars har jag inte gjort så mycket, jobbat idag och var fri igår, men var ändå inom jobbet och satt två och en halv timme och planerade julbord med helene :)

Sen satt jag på Clodion på kvällen och umgicks med flickorna och jodies mamma Yvonne :)
Myspys.






Hade visning på rummet idag också - och det gick bra :) WOOOHOOOW!!!
Vi har våran första intresserade, och imorgon kommer två till och tittar.
Spännande.

Håll tummarna :)
Och sov så sött.


Vi hörs snart
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

min ringer då. 05.30 snart ännu tidigare när jag bor i Fristad. Men sen så kankse jag slipper vem vet ;)

Skönt att höra att det går bra med rummet!

LOVE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0