Helt jävla meningslös


Tjooho.


Känner mig fruktansvärt besviken på min träning idag.

Här hade jag sett fram emot att köra STYRKA ikväll, och verkligen få ta ut mig lite - liksom att svetten skulle rinna och jag skulle ha blodsmak i munnen.. Någon som stod och skrek i mitt öra "EN TILL" "KOM IGEN NU"
Jag var pepp till tusen.

Fick jag detta?

Nej, verkligen, verkligen inte.. Jag sitter nu här tryggt hemma och är inte ens svettig.
dåligt.dåligt - jag säger det igen DÅLIGT!!
Det var en fullkommligt meningslös träningtimme

Jag stod där med skivstången i händerna och fattade fan inte vad som hände
- Är detta allt tänkte jag för mig själv?
- Ja det var det.

Jag var till och med mera uppvärmd och svettig innan passet än efter.

Fyyyyyyyyy faaaan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0