Dance girl; DANCE :)



Hello YOU!


Idag efter jobbet var det ju dags att köra den efterlängtade Dansmixen på gymmet :)
Fick med mig Jodie också, så klockan 17 stod vi redo inne i salen för att börja dansa...

OH JÄVLAR VAD ROLIGT DET VAR !!

Jag kände i hela kroppen hur mycket jag har saknat att dansa.


Under passet fick vi köra en massa olika dansstilar, det började med Salsa, fortsatte med disco, vals, hiphop, jive, cancan och sen lite fritt.
Hade verkligen hur kul som helst.
Jag var som ett litet barn på julafton och bara njöt i fulla drag.


Sen har jag även lockat med Jodie på Donkeyboy, så efterträningspasset gick vi och köpte våra biljetter, så nu är Fredagen den 13 spikat på Rockefeller och Donkeyboy.

Feels good.







Take care
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0