Dagen från helvetet..

Godkväll...


Jag vill bara meddela att jag har verkligen haft dagen från helvetet..

Det började ganska light med att dom ringde från jobbet och väckte mig och undrade om jag kunde komma tidigre.. TYP DIREKT.
Så istället för sovmorgon till ett, så fick jag stressa till jobbet för att vara där tio..

Men innan jag ens hann till jobbet, när jag fortfarande att på bussen hände dagens/veckans/årets värsta händelse...

En man kommer på bussen och sätter sig bredvid mig - inte så konstigt.. det konstiga är att han sätter sig väldigt bredbent..
Jag tänker inte mera på det, men sen håller han först sin hand på sitt ben (den närmast mig) sen börjar den handen sakta smyga sig över på mitt ben..
Jag fattar inte vad fan det är som händer, om han är cp eller om han menar att ha den där, så jag flyttar mitt ben.. Han flyttar efter, och även med handen. Det är inte så att han har hela handen på mitt ben, utan bara lite halvt..
Jag harklar mig och flyttar benet igen.. HINT HINT!!!!!!!
Han flyttar efter..
Sen sitter han där med handen halvt på mitt lår, rör den pyttelite och jag börjar få panik..
Då börjar den jäveln att runka... mitt på bussen. Med handen på mitt ben.
PANIK PANIK.
Jag visste fan inte vad jag skulle göra.. satt helt fastfrusen.
Han fortsatte, och jag bara reste mig upp, visste inte vad annars jag skulle göra..
Då blev han dock rädd, och gick väldigt snabbt bak i bussen och jag bara hoppade av.

FY FAN SÄGER JAG BARA. SKA DET BEHÖVA VARA SÅ HÄR!!!!!???????


Som grädde på moset fick jag sen jobba en 11 timmars dag eftersom det inte var tillräckligt med folk på jobbet.

Nu är jag trött.
Ska bara sova.



Kommentarer
Postat av: Matilda O

Men fy faaaan!!!!!

2009-11-29 @ 13:25:29
Postat av: Camilla

Fy fan vad äckligt!!!

2009-11-30 @ 11:53:07
Postat av: Emma Öhrwall

men va faen jävla idiot!!!

2009-11-30 @ 20:34:31
URL: http://metrobloggen.se/imellanmjolkslandet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0