Allt fixar sig

HEY YOU



Jag tror nog att allt har löst sig med rummet :)
Woho.
Känner mig otroligt lättad, vågar inte säga att det är klappat och klrt än, men vi har hittat två trevliga killar som var mycket intresserade av rummet, så det verkar kunna gå i lås.

kanske kan jag pusta ut nu och börja förbereda min flytt också.
Det är ju ändå lite som ska packas och fixas.
Mest längtar jag efter min säng <3
Den står för tillfället tryggt hemma hos Milla o lars i deras källare,
men den kommer nog med upp i flyttlasset med mina tjejer :) 

Kan inte riktigt beskriva hur mycket jag saknar den.



Vårat element har även gått sönder, så nu är det på med kläderna och ta fram extra täcket - för nu jävlar är det verkligen svinkallt igen. HUA!!





Imorgon ska jag och Karina hålla salgskurs på jobbet med de nya tjejerna - det är ju våran läxa i kursen vi går.
Är inte nervös dirket med ändå lite spänd, ska försöka hinna gå igenom det lite snabbt imorgon,
bara så jag vet vad jag ska säga - har egentligen redan förberett alla papper och uppgifter dom ska få.
Men det kan inte skada att gå igenom det igen ;)





Snart jul också :) och julkalender..
Det är mycket som sker - borde försöka hinna köpa lite julklappar snart, vill inte vara ute i sista stund i år igen - även omn jag vet att jag kommer vara det, haha :P


Sov sött.
<3


Kommentarer
Postat av: The blog of Rebecca Svensson

Är också alltid ute i sista sekunden!

2009-11-25 @ 22:27:24
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0