26


Om man tänder 26 värmeljus i vårat rum, och sen låter de brinna i kanske två timmar -
Då jävlar är man nog uppe i normal temperatur.

Så numera tänder jag alla dessa ljus det första jag gör när jag kommer hem, sen lagom tills jag ska sova så är det ganska behagligt, hahaa :)



Så Här ser min del av rummet ut just nu :)



Annars idag har jag varit på lägenhetsvisning här på Froger.
Det var en fin lägenhet, kanske lite oplanerad tycker jag, köket var lite litet, men sen kunde man sätta bord inne i vardagsrummet om man ville.
Sen var de det vanliga problemet med sovrummen...
I detta fallet var det två stora sovrum occh ett litet.
Vem ska ha det lilla rummet?

Kanske är det så att vi bara måste inse att vi inte kommer hitta en lägenhet med tre lagom stora sovrum,
och att vi bara måste kompromissa, och nöja oss.




Skulle egentligen iväg och träna kickboxning idag, men jag orkar verkligen ingenting.
Är helt slut, så det får bli vila och titta på P.S I love you istället.



Take care!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0