helgens bravader

Godafton!

Nu har jag landat hemma igen, efter helg hemma hos fanny o sofia :)

Jag packade min väska på fredagen och tog med den till jobbet..
Så kom söta lilla fanny och hämtade alla mina saker och bar hem dom, så jag bara kunde springa från jobbet, möta upp Ange och sen vidare till baren där vi satt hela kvällen och drack öl och umgicks.
Jag har nu även satt upp som mål att jag måste lära mig att dricka öl, det här ciderdrickandet kommer inte funka i längden här.. så jag fick ta en grundkurs i öldrickande på fredagkvällen, vilket inte gick så hemskt som jag hade befarat.. så det är bara att kämpa på! (hahaa)
Hade verkligen en skittrevlig kväll, även om jag fick gå hem tidigt för att sen gå upp och jobba kl.8.30 lördagmorgon.
Jag kan säga att jag har mått bättre, men efter två Stora koppar kaffe var redo.
Hade en skön dag på jobbet, mestadels för att det var sjukt lugnt så vi kunde småpyssla och fortsätta inta stora mångder kaffe (mest jag).
Var väldigt skönt att lämna jobbet 16.30, för att möta upp tjejerna för att göra bakishandlingen i förväg :)
Sen slappade vi, kollade på tv, lagade lite mat.. och blev toksena med att göra oss iordning, men till slut lyckades vi komma iväg till förfesten (kanske runt halv 12) stannade där väldigt kort och sen vidare ut på byn :)
Hade en relativt lugn kväll, satt och pratade och drack... väldigt trevligt!

Söndagen var slapp o skön. Allt man kan vilja ha ut av en söndag!
Vi låg i sängen och kollade på film; 17 again- som var över förväntan, kanske för att jag trodde att den skulle vara totalt skit.  Åt lite frukost. La oss i soffan och kollade på tv..
Gick en liten promenad för att köpa godis och sen var det matlagning.
Potatisgratäng och kyckling stod på menyn.
Sen befann jag mig i soffan resterande delen av kvällen och tittade på Harry Potter.
Vi har haft Harry P maraton dom senaste söndagarna för att vi nu ska kunna gå på bion och vara helt totalt uppdaterade.. så nu är det dags gott folk.. bion väntar!

idag har jag mest sovit, var sjukt trött efter helgen, hann skypa med min emma innan jag drog till jobbet kl17. Var väldigt skönt att prata med henne. Jag saknar henne så! Önskar många gånger att jag bara kunde bipa henne hit, men jag ska försöka ta mig hem snart..

nu är det dags för sängen.. eller kanske ett avsnitt av OTH innan jag somnar :)

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0