Tröstshopping


Godkväll !

Igår spenderades 10-16 på jobbet, vilket inte alls var ett nöje..
Jag hade verkligen en sån dag när ingenting går rätt. jag tappade allt jag försöka ta i, kunderna försökte verkligen inte göra mitt jobb eller mitt liv lättare, och till råga på allt så spack mina byxor i grenen när jag skyndade runt på lagret för att hitta sko jävlarna..
Så det fanns bara en sak att göra när jag äntligen fick gå... Tröstshoppa.
(vilket var mycket befogat då min byxor skulle behövas kastas)
så jag strosade in på gina, och förhandlade med mig själv att jag bara fick köpa två plagg på rean, och jag lyckades :) nästan, halsbandet bara följde med i farten..  
Det blev en cerice/rosa/röd kjol och en plain svart t-shirt. Har verkligen velat ha, en enkel svart t-shirt länge nu, så det var riktigt lyckat. 





Sen spenderades kvällen hemma hos Jodie :) hon skulle packa inför borås/wales resan.
Hon ska vara borta två och en halv vecka, så det kommer allt bli lite tomt här utan henne.. Men vi hade en jätte mysig kväll, med brukfrukt och film försök men som fick sluta i hederligt tv tittande. Very nice!

Idag har det bara jobbats. Har känt  mig lite seg, men har haft riktigt roligt med tjejerna på jobbet, så det har verkligen lättat upp. Det är skönt att lära känna dom lite mera.

Har även fått tips om Oya Festivalen här i Oslo. Låter riktigt bra, så jag blev sjukt sugen på att köra en endags festival! 
Nu när det inte blev något festivalliv för min del denna sommaren skulle detta vara lite plåster på såren.
Ska försöka få med mig några av tjejerna på fredagen då Lily Allen, Thåström, Hello saferide, slagsmålsklubben och många många flera spelar.
http://oyafestivalen.com/
Kolla in det om ni också blev nyfikna :)

By the way.. Här kommer lite bilder på mitt rum så ni kan se hur jag bor här uppe i Oslo :)









well, well.. nu ska jag lägga mig och kolla på något helt meningslöst tills jag somnar, det är allt jag orkar med ikväll.

take care!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Vad kul att se hur du bor! Verkar ju kanonfint. Ta nu ett kort på ditt jobb så jag ser hur du har det där!/Kram Mamma

2009-07-25 @ 11:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0