Moving out..

Nu sitter jag här nyduschad, och ska iväg till jobbet om en stund.
Ska jobba kvällspasset 17-22, lite segt, men det brukar gå ganska fort, och förhoppningvis är det ganska lugnt också.

Har sovit ovanligt gott inatt, annars brukar det vara lite svårt eftersom jag inte har varken riktiga gardiner eller persienner, så man vaknar så fort solen (om den nu vill skina) eller ljuset kommer..
men idag lyckades jag faktiskt sova ända till halv elva.

Har sagt upp mitt rum här i kollektivet också.
Sonja ska flytta upp till oslo nu i slutet av augusti, och då har vi planerat att dela rum. Dels för att få ner kostnaden, och dels för att det skulle vara riktigt roligt.
Vi kunde ha fått hyra ett rum här eftersom Måns och Mattias ska flytta hem och börja plugga, men denna lägnenheten är så sjukt dåligt planerad (utan varken vardagsrum eller riktigt kök) att jag tror att vi skulle driva varandra till vansinne efter några veckor.. man behöver sitt eget space ibland. Och hade det vara funnits allmänt utrymme hade det funkat skitbra, men jag tror att vi får leta vidare.
Så nu sitter jag och lusläser hybel.no finn.no och backpacking.se
Jag hoppas verkligen att vi kan hitta ett bra rum som är hyffast billigt... 


 

Hehehe...

Nä fan, nu är det på med lite musik och fixa iordning lite :)

Vill skypa med emma nu.. Saknar henne!


Take care


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0