Hej och välkommen...


Hej och välkomna,
det är bara att kiva in, ta av sig skorna och sätta sig bekvämt,
you´re in for a bumpy ride ;)





Just nu är jag lokaliserad i Oslo, närmare bestämt ligger jag på min säng i mitt kollektiv och lyssnar på The Kooks.
Är av någon anledning sjukt trött, kanske är det efter helgens bravader, eller kanske efter att ha jobbat 6 dagar/ veckan i tre veckor, förmodligen är det lite av båda, men det är lätt värt det!
Flyttade upp för lite mera än en månad och har det underbart ! :)
Hade ju turen att jag hade jobb när jag flyttade upp, så har inte behövt oroa mig för det alls, och med rum löste det sig verkligen otroligt smidigt också. Snokade runt lite och fick reda på att några andra från Borås hade ett ledigt rum i sitt kollektiv, så det var bara att köra på. Så nu bor jag med Måns, Mattias och Elina, och vi har en helt underbar ute terrass :)
 Nu ligger jag här, är ofrivilligt slö och tänkte slänga på en film, tror att det kan bli Lords Of Dogtown, eller kanske Slumdog Millionaire.. får passa på att vila lite nu medan jag kan.

Känner på mig att detta kan bli en händelsefull vecka...
-you can only hope.. :)

Terrassen i all sin glans




Utsikt från terrassen











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0