filmmys


Har verkligen haft en sån skön ledig dag, helt utan att ha gjort någonting vettigt, bara lyssnat på musik, letat ny musik, solat och haft det gött.
precis vad jag behövde.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på The Boondock saints
det var nog över ett år sen jag såg den sist, så jag känner att det är på tiden att jag ser den igen..
En film värd att ses om och om igen!



Funderar också på om det är värt att köpa en mobil från typ blocket, eller om jag bara borde satsa på att köpa en ny från butik. Är verkligen i stort behov av en ny mobil..

Ska ner till frisören imorgon också, hon ringde i eftermiddags, tror det var för att hennes chef ville kolla lite på håret..
Får hoppas att han/hon är nöjd, och att jag kanske får chansen att vara med som hårmodell..
hade faktsikt varit riktigt roligt.

Take care

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken klassiker den är!

2009-07-29 @ 01:00:55
URL: http://emma033.livejournal.com
Postat av: anne-lie månsson

Och vad har hänt med den gamla mobilen då?

2009-07-30 @ 10:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0