lite manisk

hey.hey.hey.

Har varit lite frånvarande nu ett par dagar på grund av en serie som jag hittat - True Blood
Blir lite manisk när jag hittar något jag gillar att titta på, så nu har jag spenderat de sista dagarna här med att komma ikapp serien (avsnitt på avsnitt på avsnitt, på avsnitt tills jag däckar)
Men måste nu till mitt förtret VÄNTA på nästa avsnitt som inte släpps förän på söndag.
Mycket förargligt!

Ett stort plus i kanten är ju våran egen Alexander Skarsgård, som verkligen förgyller serien.
- Looking good Mr. Skarsgård




(mycket underhållande när de pratar svenska i vissa scener)


take care!


Musik just nu:
Kings of Leon - On call

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0