påtorsdag.påtorsdag.påtorsdag

På torsdag kommer Mim :)
Äntligen!
Har inte träffat henne på över ett och ett halvt år.. så det är sjukt kul att hon är hemma i sverige och att hon kommer upp hit för att spendera tors-sön med mig i oslo. Och jag fick ledigt hela helgen!
Så på torsdagkväll landar hon 19.25, och schemat är fullsäckat !

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jobbat.
Hade en skön dag nere på lagret. Började kl9, men vaknade nog inte på riktigt och helt fyiskt förän vid tovltiden..
Har haft med två tjejer idag, om kaffebranschen.. är nyfiken på att starta, men jag vet inte riktigt om det är rätt tid, eller om jag skulle kunna orka engagera mig tillräckligt mycket för att det skulle vara värt det..
måste ta mig en rejäl funderare..

Har två saker att ta tag i nu :
1.Gå tillbanken och beställa ett visakort
2.Pilla ut glasbitsjävlen som sitter i min fot och som förpestar hela min tillvaro!

Och snart ska vi flytta till ett nytt kollektiv... känns riktigt spännande. 
                                                                                                                                   
Och här kommer lite bilder på vårat gillsmys i lördags 


                                                                                                                 

                                                         






Musik på just nu:
The Cure - Tainted love
- Boys don´t cry
- The Honorary Title - Fare more




Take care!

Kommentarer
Postat av: anne-lie månsson

Kaffebranschen? vad är det du ska fundera på??

Hoppas du och Mim får några goa dagar utan regn. Det verkar som om det ska bli lite bättre väder i slutet på veckan, hoppas på det! Ha riktigt kul och var rädda om varandra!

2009-08-04 @ 08:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0