njuter

Har verkligen haft en sjukt bra hleg med Mim här :)

Vi har shoppat, promenerat runt i stan, promenerat lite till, festat, dansat, haft det gött, varit nere vid bryggan, och hunnit umgås i massor.
Helgens låt har verkligen varit HOFFAMESTRO - The storm, som vi lyssnade (eventuellt sjöng väldigt högt på väg till utflyttningsfesten) oförskämt mycket på igårkväll.. men lyckat var det vill jag lova!

Nu är det bara att ladda upp igen.. imorgon kommer danielle hit och hälsar på. Yeay! :) Hon ska bo hos mig först, för sen bär det ju av hem till borås på torsdag eftermiddag.. fick bortbytt min lördag så nu bär det av hemåt, och en riktig fest helg med tjejerna i Gbg på lördagen :) Längtar riktigt mycket !

Så just nu är det bara reload som gäller.. så idag gör jag ingenting och känner mig väldigt nöjd med det.
Blir en film snart och bara slappa. slappa.slappa.

Musik just nu:
HOFFMAESTRO - The storm



Tydligen vill det inte fungera att lägga upp några bilder nu, så jag försöker igen lite senare, eventuellt imogon,
tror jag kommer somna snart.. :)


Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0