HELL YEAH!


Idag är en bra dag :) OH yes it is..

Har haft en riktigt bra dag på jobbet, fullt upp vilket jag trivs med bäst, och sen fick jag veta precis innan jag skulle gå hem att jag har blivit kallad på intervju för en butiskchefs tranieekurs som startar nu i sep.
Jag trodde faktiskt inte att dom skulle höra av sig, med tanke på att jag ansökte såpass sent, men se på fan..
Så på torsdag gäller det !
Sjukt kul..  :)
ladda.ladda.ladda.

Sen är det helg snart :) mycket skönt, mycket att göra!
Ska joba lördags, sen blir det säkert lite vin efter det, sen på söndagen är det utgång på Blå som gäller
( tur att jag är ledig på måndag) och sen är det en flytt som ska klämmas in där emellan, eller eventuellt på måndagen, ska försöka se om någon kan köra mig och alla sakerna, men det ska nog lösa sig ganska smidigt.

Sen nästa torsdag kommer Emma, och kanske Malin :)
Very nice..

Musik just nu:

Minor Majority - (In that) Premature Way


Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0