Bara en dag..

Nu är det egentligen hög tid att gå och lägga sig, men jag var tvungen att lägga upp lite bilder,
och berätta lite om min dag..
Egentligen har inget speciellt hänt, men det har varit en sån där mysig dag bara..
Jobbade tidigt, vilket egentligen är väldigt underskattat, då man får gå hem tidigt och ha hela eftermiddagen ledigt..
Och idag spenderades den på bästa sätt; med flickorna :)
Danielle är här på besök några dagar nu, så det var så roligt att träffa henne igen..
Så hon, jag, ange o loyye har suttit och ätit på People´s, lämnade av loyye på jobbet, sen en sväng hem för lite ombyte
(behövdes verkligen en varmare tröja i detta vädret)
och så ner på stan för bara lite häng och ett gals vin/öl..

Har bara hunnit sitta och prata om umgås hela eftermiddagen/kvällen, hur skönt som helst.

Så jag har verkligen haft en riktigt skön dag..

Imorgon är det jobb 7-15, sen träffa danielle en stund, vidare till bio- Harry Potter!
Och till sist på kvällen måste jag verkligen packa inför boråsvistelsen (tors-mån)
+ gbg turen emma, malin och jag ska göra på lördag :) Ska bli sjukt kul!

Så det blir en fullsäckad dag imorgon gott folk..



Take care!


Musik just nu:
Lily Allen - Not Fair


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0