Att flytta..

Nu har flyttlasset gått, med en massa hjälp av anna och en lånad bil så lyckades vi trycka in alltihopa och köra (helt utan att komma vilse) upp till Fogner.
Så nu har sonja och jag börjat göra oss hemmastadda i vårat rum :)
Det kommer behövas en tur eller två till ikea, men sen tror jag verkligen att det kommer bli jättebra!!

Planen var att vi skulle hänga med jodie och allihopa till Blå igår, men både jag och Sonja var så trötta att vi inte orkade, så det fick bli en promenad till Vigelandsparken och sen myskväll med "Batman begins"

Idag har vi varit nere i stan i ösregnet och småshoppat lite.
Det fick för min del bli lite kläder, men framför allt ett par gummistövlar! Det kommer att behövas, tro mig!
Hittade ett par snygga (svarta med snörning) på skopunkten.

Så nu börjar vi känna oss som hemma, i alla fall jag. Känns riktigt bra att ha kommit till Froger!

Här kommer lite bilder på rummet och vårat besök i parken :) enjoy

     

      

     





Take care!


Musik just nu:
Kings Of Leon - Sex on Fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0