A baby

Godmorgon!

Vaknade för en liten stund sen, och har bara legat och dragit mig och kollat lite på film i sängen, det är så skönt när man kan göra det.. ta det lugnt på morgonen.. (förmddagen)
Annars är jag verkligen typen som sätter klockan precis när jag verkligen MÅSTE gå upp, och brukar stressa genom allt som måste göras på morgonen...

Men snart sk ajag ta tag i mitt liv, göra mig i ordning för jobbet, men innan det ska jag iväg och hälsa på Malin o Jonas och deras lilla flicka - Ella.
Har inte vågat hälsa på innan, för jag har varit så förkyld..
Men idag ska jag få träffa lilla sessan för första gången :)

Sen är det jobb en sväng, och efter det ska jag nog ta ett par öl med Sofia, anette, kanske jodie och en tjej till på CafeBrazil.
Det skulle tydligen vara massa härlig live musik där ikväll, så det skulle ju passa utmärkt att bara kunna sitta där och hänga en stund.


Hoppas ni får en riktigt fin dag!

Take care!


Musik just nu:
Fall out boy - I don´t care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0